.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی ۲ هزار مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های مازندران
معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از شناسایی ۲ هزار مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فولادی:راهداران ۲ هزار و ۱۹۲ مورد تخلف در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران را پارسال شناسایی کردند.

مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود و همچنین نزدیکی شهر‌ها و روستا‌های استان به هم و به لحاظ تقاضای بی شمار جهت تفکیک اراضی و بازده بودن کلیه کاربر‌ها در حاشیه راهها، اراضی مجاور حریم راه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گفته فولادی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم، ایمنی راه‌های مازندران را به خطر می‌اندازد.

او می‌گوید: ۵۳۰ مورد ثبت صدور مجوز جهت احداث، ۱۳۶۲ مورد اخطار و ۸۳۰ مورد حکم تخریب برای این گونه ساخت و ساز‌ها ۱۸ مورد تجمع دسترسی‌ها پارسال صادر و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون شد.

حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

به گفته فولادی مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام نمایند.

به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.